Vos missions : Commercialiser les produits de charcuterie.
Conseiller la clientèle sur le choix des produits.
Préparer, découper et conditionner les produits Mettre en valeur les produits en vitrine réfrigérée ou en rayon Mettre en œuvre les procédures et consignes d'hygiène, de sécurité, de traçabilité, propres au rayon charcuterie.
Entretenir et nettoyer le matériel, les meubles et le poste de travail Votre profil : Vous appréciez travailler en équipe dans un environnement dynamique, au contact de la clientèle.
Une connaissance de la charcuterie fromagerie serait un plus.
Les avantages Carrefour : Une rémunération sur 13,5 mois après une anciennetéIntéressement + participation Mutuelle / prévoyance Offres CSE12% de remise sur achat
Vendeur Rayon Charcuterie (f/h), Alpes-maritimes
France, Provence-alpes-côte D'azur, Alpes-maritimes
Dernière mise à jour 2025-07-15
Expire 2025-08-15
ID #2663148813
Free
Vendeur Rayon Charcuterie (f/h), Alpes-maritimes
France, Provence-alpes-côte D'azur, Alpes-maritimes,
Modifié March 16, 2025
Description
Détails du poste:
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Informations de l'employeur

The Carrefour group: a world leader in distribution
Over the past 40 years, the Carrefour group has grown to become one of the world’s leading distribution groups. The world’s second-largest retailer and the largest in Europe, the group currently operates four main grocery store formats: hypermarkets, supermarkets, cash&carry and convenience stores. The Carrefour group currently has over 9,500 stores, either company-operated or franchises.
An international retailer
A pioneering entrant in countries such as Brazil (1975) and China (1995), the group currently operates in three major markets: Europe, Latin America and Asia. With a presence in 32 countries, over 57% of group turnover derives from outside France. The group sees strong potential for further international growth in the future, particularly in such large national markets as China, Brazil, Indonesia, Poland and Turkey.
Promoting the growth of local economies
Wherever it has a presence, Carrefour is actively committed to promoting local economic development. Since retail activities are all about contact with people, the group consistently emphasizes local recruitment plus management and staff training on the job wherever they work.
Typically, the Carrefour group will be one of the leading private employers in any country where it operates. Naturally, this is the case for France, where the group was originally founded, but it is also true of such countries as Brazil, Argentina, Colombia, Italy and Greece.
Specialties
Retail